دانستنی های جالب درباره حیوانات | مرکز خرید دام زنده

چگونه می توانیم یک گوسفند خوب بخریم

دانستنی های جالب درباره حیوانات | مرکز خرید دام زنده

چگونه می توانیم یک گوسفند خوب بخریم

مصرف گوشت در اروپا

در اتحادیه اروپا بیش از 70 میلیون گوسفند و بز وجود دارد (85٪ گوسفند و 15٪ بز) ، که اغلب در مناطق آسیب پذیر اقتصادی مانند مناطق کوهستانی نگهداری می شوند. بره های سنگین (بالای 13 کیلوگرم) در ایرلند تولید می شود ، بره های سبک در مناطق جنوبی مانند یونان و ایتالیا پرورش می یابد در حالی که تولید اسپانیایی و فرانسوی با هم مخلوط است. تولیدکنندگان اصلی بز یونان ، اسپانیا ، فرانسه و رومانی هستند. اتحادیه اروپا از طریق پرداخت پشتیبانی مالی از کشاورزان خود حمایت می کند.


واردات 20٪ از مصرف گوشت گوسفند ، گوشت گوسفند و بز در اتحادیه اروپا را تشکیل می دهد. نیوزلند بزرگترین تأمین کننده اتحادیه اروپا است که حدود 80٪ واردات را به خود اختصاص داده است ، و پس از آن استرالیا و کشورهای مرکوسور. صادرات اتحادیه اروپا حدود 10٪ از کل تولید آن است و در آنجا که گوسفندان زنده عمدتا به خاورمیانه و شمال آفریقا معامله می شوند ، گوشت گوسفند به طور عمده به خاور دور ارسال می شود.


اقدامات بازار گوشت گوسفند و بز

گوشت گوسفند و بز تحت پوشش سازمان بازار مشترک قرار دارند. بنابراین ، اتحادیه اروپا ممکن است تصمیم به اعطای کمک به ذخیره سازی خصوصی بگذارد و همچنین قدرت استفاده از اقدامات استثنایی حمایت از بازار را در شرایطی که شرایط خاص بدان معنی است که حمایت عمومی لازم است ، به عنوان مثال ، در موارد بیماری حیوانات یا از بین رفتن اعتماد مصرف کننده داشته باشد.